دیگه صداتو نمیشنوه...









لبخند اطلسی

 دیگه صداتو نمیشنوه
>وقتی 15 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم
>صورتت از شرم قرمز شد و سرت رو به زیر انداختی و لبخند زدی...
>
>وقتی که 20 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم
>سرت رو روی شونه هام گذاشتی و دستم رو تو دستات گرفتی انگار از این که منو از دست بدی وحشت داشتی
>
>وقتی که 25 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ..
>صبحانه مو آماده کردی وبرام آوردی ..پیشونیم رو بوسیدی وگفتی بهتره عجله کنی ..داره دیرت می شه
>
>وقتی 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم
>بهم گفتی اگه راستی
 راستی
 دوستم
 داریبعد از کارت زود بیا خونه
>
>وقتی 40 ساله شدی و من بهت گفتم که دوستت دارم
>تو داشتی میز شام رو تمیز می کردی و گفتی .باشه عزیزم ولی الان وقت اینه که بریتو درسها به بچه مون کمک کنی
>
>وقتی که 50 سالت شد و من بهت گفتم که دوستت دارم
>تو همونجور که بافتنی می بافتیبهم نکاه کردی و خندیدی
>
>وقتی 60 سالت شد بهت گفتم که چقدر دوستت دارم و تو به من لبخند زدی...
>
>وقتی که 70 ساله شدی و من بهت گفتم دوستت دارم
>در حالی که روی صندلی راحتیمون نشسته بودیم
>من نامه های عاشقانه ات رو که 50 سال پیش برای من
 نوشته
 بودی رو می خوندم و دستامون تو دست هم بود
>
>وقتی که 80 سالت شد ..این تو بودی که گفتی که من رو دوست داری..
>نتونستم چیزی بگم ..فقط اشک در چشمام جمع شد
>
>اون روز بهترین روز زندگی من بود...چون تو هم گفتی که منو دوست داری
>
>به کسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه داریو چقدر در زندگی براش ارزش قائل هستی
>چون زمانی که از دستش بدیمهم نیست که چقدر بلند فریاد بزنی
>اون دیگر صدایت را نخواهد شنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:,| 19:52|roya|
miss-A